VIDEO: Nak Bebaskan 'Bangsa Malaysia'?

Posted by MELANAU BLOGGER






Related Post



assaad said...

Bodoh sejarah. Hanya bersifat retorik. Ini dikatakan mahu bebaskan Malaysia dari siapa. Kalau nak buat sesuatu berfikirlah sematang-matangnya. Jangan asal boleh sahaja.

Fikir-fikirkanlah.....

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

mazz said...

video dah ada...gambar dah dapat....pihak berkuasa sila tangkap barua-barua ni....tak de untung pun ada rakyat derhaka macam ni....jgn dibenarkan lagi DAJAL LAHIR DI BUMI MALAYSIA NI...CUKUPLAH ANAK HARAM SI IBRAHIM NI... SI ANWAR SEORANG JE JADI DAJAL+IBLIS kat sini...

cannonkapit said...

Sah buta sejarah.Kita dah merdeka.Penjajahan dah tamat sejak 1957.Budak berhingus tak faham sejarah.

Post a Comment

MELANAU BLOGGER™ tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komen, provokasi, hasutan atau sebarang unsur jenayah yang menyalahi undang-undang Negara. Setiap komen adalah liabiliti peribadi pihak yang membuat komen.

PENAFIAN

Anda dinasihatkan agar tidak mengakses atau menggunakan sebarang maklumat di MELANAU BLOGGER™ jika terdapat ketidaksesuaian. Sila tinggalkan laman ini dengan serta-merta.

Semua catatan di blog ini hanyalah pandangan peribadi dan tidak mewakili mana-mana pihak atau parti politik.

Admin blog MELANAU BLOGGER™ tidak bertanggungjawab kepada anda, atau sesiapa sahaja yang membuat sebarang tuntutan bagi kehilangan, kemusnahan (secara langsung atau tidak langsung), kos, liabiliti atau gantirugi terhadap ketidaktepatan, hakcipta serta kesilapan maklumat atau media yang terdapat dalam blog ini.

(since august 2009)


PERHATIAN

Kepada rakan-rakan blogger, jika link blog anda belum dipautkan atau telah tericir, sila tinggalkan pesan diruangan komen, agar saya dapat memautkan link rakan-rakan.
terima kasih.

review www.melanaublogger.com on alexa.com